کلیدواژه‌ها = هنر اسلامی
بررسی مولفه های جایگاه یابی برند در هنر با استفاده از روش تحلیل محتوا در تطبیق با اهمیت برندسازی در ترویج هنر اسلامی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1402

10.22034/ias.2023.413678.2277

سمانه خان جانی خباز رشتی؛ ابوالفضل داودی رکن آبادی؛ سالار ظهوری؛ شهناز نایب زاده؛ حسین اردلانی


نقش تشکیل حکومت عدل در جهت دفع افساد فی الأرض در حکومت و هنراسلامی

دوره 19، شماره 47، آذر 1401، صفحه 620-635

10.22034/ias.2022.339557.1944

فاطمه نیرومند پسند؛ سید حسام الدین حسینی؛ عبدالجبار زرگوش نسب


الگوی معماری اسلامی آینده با خوانش مبانی طراحی در مسکن بومی قاجار

دوره 18، شماره 42، شهریور 1400، صفحه 327-342

10.22034/ias.2021.296807.1673

محمد لطیفی؛ محمدجواد مهدوی‌نژاد؛ جولیانا یاناکونه؛ کلارا پیمنتا دو واله


نگاهی به تحولات گفتمانی حوزه هنر اسلامی در سه مقطع زمانی

دوره 13، شماره 28، دی 1396، صفحه 55-75

روح‌اله مجتهدزاده؛ مهدی سعدوندی