نقش هنر چیدمان کلاس‌های درس در ارتقاء آموزش ( بررسی موردی، کلاس های دبستانی)

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

1 دانشجوی دکتری گروه معماری، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران. ایران.

2 گروه معماری، دانشکده معماری و شهرسازی، دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی، تهران، ایران.

3 استادیار، گروه معماری، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران.

10.22034/ias.2022.365469.2076

کلیدواژه‌ها


عنوان مقاله [English]

The role of the art of arranging classrooms in improving education (case study, primary school classes)

نویسندگان [English]

  • Zahra Sahar Yamin Mardokhi 1
  • Hossein Soltanzadeh 2
  • Sooka Khoshbakht bahramani 3
1 PhD student, Department of Architecture, Central Tehran Branch, Islamic Azad University, Tehran. Iran.
2 Department of Architecture, Faculty of Architecture and Urban Planning, Islamic Azad University of Central Tehran, Tehran, Iran.
3 Assistant Professor, Department of Architecture, Central Tehran Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran.

کلیدواژه‌ها [English]

  • classroom arrangement model
  • classroom
  • education and classroom arrangement
  • elementary schools