بررسی موانع آموزش معماری اسلامی در شرایط پاندمی کرونا با محوریت سنجش آموزش سازنده گرا

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

گروه معماری، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران

10.22034/ias.2023.370876.2098

کلیدواژه‌ها

موضوعات


عنوان مقاله [English]

Investigating the obstacles of Islamic architecture education in the conditions of the Corona pandemic, focusing on the assessment of constructivist education

نویسندگان [English]

  • Maryam Dastgheib Parsa
  • Vahid Shali Amini
  • Vida Norouz Borazjani
Department of Architecture, Central Tehran Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran

کلیدواژه‌ها [English]

  • post-corona education
  • constructivist education
  • artitchect training
  • virtual teaching
  • Interactive training