بررسی تاثیر تحولات اجتماعی و اقتصادی بر ارتقای سلیقه مخاطب و خوانش آثار نقاشی معاصر با تکیه بر نظریه دریافت ( نمونه آماری: مردم شهر کرمان)

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

1 دانشجوی دکتری، پژوهش هنر، واحد تهران مرکز، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران.

2 گروه فلسفه هنر، دانشکده هنر، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران ، ایران

3 استادیار گروه هنر، واحد تهران مرکز، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران

10.22034/ias.2023.404054.2228

کلیدواژه‌ها

موضوعات


عنوان مقاله [English]

Investigating the impact of social and economic developments on improving the audience's taste and reading contemporary paintings based on the perception theory (statistical sample: people of Kerman city)

نویسندگان [English]

  • Mansoore Afzali naniz 1
  • Mohammadreza Sharifzadeh 2
  • Mohammad Ali Khabari 3
1 PhD student, Art Research, Tehran Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran.
2 Department of Philosophy of Art, Faculty of Arts, Central Tehran Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran
3 Assistant Professor, Department of Art, Central Tehran Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran

کلیدواژه‌ها [English]

  • Understanding painting
  • the audience of artwork
  • theory of perception
  • social change