تارخ، محمد جعفر. (1390). هوش رقابتی، چاپ اول، انتشارات دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، تهران.
جعفری سرشت، داوود. (1386). گزارش شناخت صندوق مشترک سرمایه گذاری، تهران: مدیریت پژوهش توسعه و مطالعات اسلامی.
درگی، پرویز. (1389). هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی، چاپ اول، انتشارات رسا: تهران.
روشنگرزاده، امین، احمدی، محمد. (1390). بررسی عملکرد صندوق های سرمایه گذاری بر اساس معیارهای های مبتنی بر تئوری فرامدرن پرتفوی و ارتباط بین رتبه بندی آنها با معیارهای مدرن پرتفوی، پژوهشهای حسابداری مالی، 1(7)، 143-160.
صادقی، موسی، سبحانی، محمدصادق، رهنورد، فرجاله. (1390). تحلیل اثربخشی سیستمهای اطلاعات بازاریابی بر کارآمدی برناامه ریزی استراتژیک، 5(18)، 25-51.
صفایی، احسان. (1390). سیستمهای اطلاعاتی مدیریت، گزارش طرح پژوهشی، چاپ نشده.
فیاضی جولندان، آرزو. (1396). بررسی عملکرد بازرگانی در شرایط ناهمگونی قدرت با توجه به نقش بازاریابی و استراتژی های پورتر، تحقیقات بازاریابی نوین، 7(2)، 153-166.
لاودن، کنت و لاودن، جین سی. (1388). سیستمهای اطلاعات مدیریت، تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی.
لاودن، کنث سی و لاودن، جین پریس. (1994)، نظامهای اطلاعات مدیریت، ترجمه: عبدالرضا رضایینژاد. (1377)، تهران: انتشارات رسا.
ملک اخلاق، اسماعیل، سلطانی، شیما، طاهرپرور، نسرین. (1393). تبیین و تحلیل و اولویت بندی مدلهای سیستم بازاریابی هوشمند با استفاده از روش AHP، بررسیهای بازرگانی، 64، 1-15.
مشبکی،علی اصغر، قربانی زاده، وجه الله. (1385). طراحی الگویی برای تعیین سطح یادگیرندگی سازمان ها: شرکت های قطعه سازی خودرو، مدرس علوم انسانی، 49، 169-210.
مشبکی، علی اصغر، کرد ناییچ، اسدالله. (1381). طراحی و تبیین مدل تعاملی استراتژی، فرهنگ سازمانی و محیط در سازمانهای صنعتی کشور، مدرس علوم انسانی، 24، 99-114.
مدهوشی، مهرداد. (1379). سیستم اطلاعاتی مدیریت: مفاهیم و روشها، مازندران: انتشارات دانشگاه مازندران.
هاشم زاده اتویی، روجا، احمدپور، امیر. (1396). عوامل مؤثر بر نظام اطلاعات بازاریابی در تعاونیهای تولید روستایی استان مازندران، تعاون و کشاورزی، 6(22)، 81-101.
Aghazadeh, H. (2015). Strategic marketing management: achieving superior business performance through intelligent marketing strategy, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 207, 125-134.
Birkinshaw, J., & Pedersen, T. (2009). Strategy and management in MNE subsidiaries. In A. M. Rugman (Ed.), The Oxford handbook of international business (2nd ed., pp. 367-388). Oxford: Oxford University Press.
Day, G. S. (2011). Closing the marketing capabilities gap. Journal of Marketing, 75(4), 183–195.
Day, G. S. (2014). An outside-in approach to resource-based theories. Journal of the Academy of Marketing Science, 42(1), 27–28.
Fang, E., & Zou, S. (2009). Antecedents and consequences of marketing dynamic capabilities in international joint ventures. Journal of International Business Studies, 40(5), 742–761.
Gulati, R. (2010). Reorganize for resilience: Putting customers at the center of your business. Harvard Business Press.
Hopwood, A. G. (2009). The economic crisis and accounting: implications for the research community. Accounting, Organizations and Society, 34(6-7), 797-802.
Igbaekemen, O, G. (2014). MARKETING INTELLIGENCE AS A STRATEGIC TOOL FOR COMPETITIVE EDGE, British Journal of Marketing Studies, 2(5), 17-34.
Krush, M. T., Sohi, R. S., & Saini, A. (2015). Dispersion of marketing capabilities: Impact on marketing's influence and business unit outcomes. Journal of the Academy of Marketing Science, 43(1), 32–51.
Kibbeling, M., van der Bij, H., & van Weele, A. (2013). Market orientation and innovativeness in supply chains: supplier's impact on customer satisfaction. Journal of Product Innovation Management, 30(3), 500-515.
Kober, R., Ng, J., & Paul, B. J. (2007). The interrelationship between management control mechanisms and strategy. Management Accounting Research, 18(4), 425-452.
Kreutzer, M.,Walter, J., & Cardinal, L. B. (2014). Organizational control as antidote to politics in the pursuit of strategic initiatives. Strategic Management Journal. n/an/a.
Mu, J. (2015). Marketing capability, organizational adaptation and new product development performance. Industrial Marketing Management, 49, 151–166.
Morgan, N. A., Slotegraaf, R. J., & Vorhies, D. W. (2009). Linking marketing capabilities with profit growth. International Journal of Research in Marketing, 26(4), 284–293.
Mangaliso, M. (1995). The strategic usefulness of management information as perceived by middle managers, Journal of Management, 21, 231-250.
Vorhies, D. W., Orr, L. M., & Bush, V. D. (2011). Improving customer-focused marketing capabilities and firm financial performance via marketing exploration and exploitation. Journal of the Academy of Marketing Science, 39(5), 736–756.
Wilden, R., & Gudergan, S. P. (2015). The impact of dynamic capabilities on operational marketing and technological capabilities: Investigating the role of environmental turbulence. Journal of the Academy of Marketing Science, 43(2), 181–199.
Wiles, M. A., Morgan, N. A., & Rego, L. L. (2012). The effect of brand acquisition and disposal on stock returns. Journal of Marketing, 76(1), 38–58.
Wang, E., Klein, G., & Jiang, J. J. (2007). IT support in manufacturing firms for a knowledge management dynamic capability link to performance. International Journal of Production Research, 45(11), 2419–2434.