اسماعیلی، علیرضا؛ ساریخانی، مریم. (1393). «بررسی نقش رسانه ملی (تلویزیون) در توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان؛ (مطالعه موردی: شهر گرگان).» مجله: مطالعات اجتماعی جوانان، شماره 15 علمی-پژوهشی. صص 26-9.
بخشی، حسین؛ دوستی، نوشین. (1395). بررسی نقش گرافیک در فرهنگ عمومی»، چیدمان، شماره13، صص129-124.
بشیر، حسن؛ افراسیابی، محمدصادق. (1388). شبکههای اجتماعی و سبک زندگی جوانان: مطالعهی موردی بزرگترین جامعهی مجازی ایرانیان، پایاننامهی کارشناسی ارشد، دانشکدهی معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات.
بوردیو، پ. (1390). نظریه کنش؛ دلایل عملی و انتخاب عقلانی، مترجم: مرتضی، مریدها، چاپ چهارم. تهران: انتشارات نقش و نگار.
چاوشیان، حسن. (1381). رابطه سبک زندگی و هویت اجتماعی، پایان نامه دکتری دانشگاه علوم اجتماعی تهران.
خوشنویس، ناهید. (1388). «بررسی تأثیر برنامههای تلویزیونی بر سبک زندگی»، ماهنامهی علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران، شمارهی ۶۹، ص 36.
ربانی خوراسگانی، رسول؛ رستگار، یاسر. (۱۳۸۷). «جوان، سبک زندگی و مصرفی»، ماهنامه مهندسی فرهنگی، شماره ۲۳ و ۲۴، صص 53-44.
عباسی قادی، مجتبی؛ خلیلی کاشانی، مرتضی. (1390). تأثیر اینترنت بر هویت ملی، تهران: نشرپژوهشکده مطالعات راهبردی.
علیخواه، فردین؛ رستمی، الناز. (1390). «مصرف رسانه ای و سبک زندگی) مطالعهای در بین شهروندان شهرتنکابن، مطالعات علوم اجتماعی ایران»، شماره 28.
فروزان، حامد؛ امینی، حجت الله (1393) آسیبشناسی سبک زندگی در برنامههای تلویزیون و راهکارهای ارتقای آن در ایران امروز، فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی، شماره 13، صص232-230.
فیضی، مجتبی. (۱۳۹۲). «درآمدی بر سبک زندگی اسلامی»، ماهنامه علمی ترویجی معرفت، شماره 4.
گیدنز، آنتونی. (1378). تجدد و تشخص در جامعه جدید، ترجمه ناصر موفقیان، تهران: نشر نی.
گیدنز، آنتونی. (1384). چشم اندازهای جهانی، ترجمه حمیدرضا جلایی پور، تهران: انتشارات طرح نو.
محسنزاده، محمدجواد؛ اسفندی، محمد. (1395). «تولید محتوا و ارتباطات گرافیکی(کاربرد ارتباطات گرافیکی در تولید دانش روابط عمومیها)»، سومین کنفرانس بینالمللی رویکردهای نوین در علوم انسانی، تهران.
موذنپور، شفیعه. (1390). «بررسی عوامل موثر بر هویت ملی نوجوانان) مطالعه موردی دانش آموزان دبیرستانهای دولتی شهرستان بابل»، پایاننامه کارشناسی ارشد گروه علوم اجتماعی.
مهدیزاده، سید محمد (1389). نظریههای رسانه، اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی، تهران: نشر همشهری.
نویدنیا، منیژه. (1393). «بررسی رابطه امنیت اجتماعی و سبک زندگی (تحقیقی در شهر تهران)، فصلنامه مطالعات علوم اجتماعی ایران»، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال، شماره 41: ص 358.
نورمحمدی نجف آبادی، محمد؛ صدیقی ارفعی، فریبرز. (1393). «بررسی آسیبهای رسانههای نوین بر هویت دینی جوانان»، مجله: پژوهشهای اجتماعی اسلامی، شماره 104 ص51.
هرسیج، حسین و دیگران. (١٣٩١) «سبک زندگی و هویت اجتماعی: ارزیابی جامعهشناختی سبک زندگی و هویت». مجله: تحقیقات فرهنگی ایران، شماره 18.
Brunso, K. and Grunert, G. (2004). Closing the Gap between Values and Behaviora Means End Theory of Life Style, Journal of Business Research, Vol. 57, pp. 665-670.
Gordon,C. “Impression management on reality TV: Emotion parental accounts in(2013), Journal of Pragmatics. 43(14), 3551–3564
Luo, W. (2014). Acting For The Modern Body: Chinese Womens Consumption of Cosmetic Surgery". A Thesis of Doctor of Philosophy in Consumption, University of Utah.
Tyler, T. (2012). Social networking and Globalization, Mediterranean Journal of Social Sciences, Vol. 4, No. 6.