میزان تاثیر تغییرات اجتماعی مخاطب بر درک آثار نقاشی (مطالعه موردی: مردم شهر کرمان)

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

1 دانشجوی دکتری، گروه پژوهش هنر، دانشکده هنر، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران.

2 گروه فلسفه هنر، دانشکده هنر، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران ، ایران

3 گروه پژوهش هنر، جهاد دانشگاهی ، تهران، ایران.

10.22034/ias.2022.352233.2029

کلیدواژه‌ها


عنوان مقاله [English]

"The impact of social changes on the audience's understanding of paintings" (case study: people of Kerman)

نویسندگان [English]

  • Mansooreh Afzali naniz 1
  • Mohammadreza Sharifzadeh 2
  • Mohamadali KHabari 3
1 PhD student, Department of Art Research, Faculty of Art, Central Tehran Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran.
2 Department of Philosophy of Art, Faculty of Arts, Central Tehran Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran
3 Department of Art Research, Academic Jihad, Tehran, Iran.

کلیدواژه‌ها [English]

  • Understanding paintings
  • social changes of the audience
  • social influences
  • reading paintings