ماندگاری نام تجاری محصولات الکترونیک در اذهان (مورد مطالعه: برندینگ تجاری هنرهای دستی لوکس )

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

1 دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی (بازاریابی)، گروه مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی، واحد همدان، دانشگاه آزاد اسلامی، ‌همدان، ایران

2 استادیار گروه مدیریت بازرگانی، واحد کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، ‌کرمانشاه، ایران

10.22034/ias.2023.377007.2152

کلیدواژه‌ها


عنوان مقاله [English]

Persistence of brand name of electronic products in minds (Case of Study: Commercial Branding of Luxury Handicrafts)

نویسندگان [English]

  • Vahid Hemati 1
  • Farshid Namamian 2
1 Doctoral student of Business Administration (Marketing), Department of Management, Faculty of Literature and Humanities, Hamadan Branch, Islamic Azad University, Hamadan, Iran
2 Assistant Professor, Department of Business Management, Kermanshah Branch, Islamic Azad University, Kermanshah, Iran

کلیدواژه‌ها [English]

  • Model
  • image
  • mental
  • curve
  • product life