Investigating the obstacles of Islamic architecture education in the conditions of the Corona pandemic, focusing on the assessment of constructivist education
نویسندگان [English]
Maryam Dastgheib Parsa
Vahid Shali Amini
Vida Norouz Borazjani
Department of Architecture, Central Tehran Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran
دستغیب پارسا, مریم, شالی امینی, وحید, & نوروزبرازجانی, ویدا. (1403). بررسی موانع آموزش معماری اسلامی در شرایط پاندمی کرونا با محوریت سنجش آموزش سازنده گرا. مطالعات هنر اسلامی, (), -. doi: 10.22034/ias.2023.370876.2098
MLA
مریم دستغیب پارسا; وحید شالی امینی; ویدا نوروزبرازجانی. "بررسی موانع آموزش معماری اسلامی در شرایط پاندمی کرونا با محوریت سنجش آموزش سازنده گرا". مطالعات هنر اسلامی, , , 1403, -. doi: 10.22034/ias.2023.370876.2098
HARVARD
دستغیب پارسا, مریم, شالی امینی, وحید, نوروزبرازجانی, ویدا. (1403). 'بررسی موانع آموزش معماری اسلامی در شرایط پاندمی کرونا با محوریت سنجش آموزش سازنده گرا', مطالعات هنر اسلامی, (), pp. -. doi: 10.22034/ias.2023.370876.2098
VANCOUVER
دستغیب پارسا, مریم, شالی امینی, وحید, نوروزبرازجانی, ویدا. بررسی موانع آموزش معماری اسلامی در شرایط پاندمی کرونا با محوریت سنجش آموزش سازنده گرا. مطالعات هنر اسلامی, 1403; (): -. doi: 10.22034/ias.2023.370876.2098