بررسی مولفه های جایگاه یابی برند در هنر با استفاده از روش تحلیل محتوا در تطبیق با اهمیت برندسازی در ترویج هنر اسلامی

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

1 دانشجوی دکتری فلسفه هنر ، گروه فلسفه هنر، دانشکده هنر و معماری، واحد تهران مرکزی، تهران، ایران.

2 گروه طراحی پارچه و لباس، واحد یزد، دانشگاه آزاد اسلامی، یزد، ایران.

3 طراحی پارچه و لباس، واحد یزد، دانشگاه آزاد اسلامی، یزد، ایران.

4 گروه مدیریت بازرگانی، واحدیزد، دانشگاه آزاد اسلامی، یزد، ایران.

5 گروه فلسفه هنر، دانشکده هنر و معماری، واحد همدان، دانشگاه آزاد اسلامی، همدان ، ایران.

10.22034/ias.2023.413678.2277

کلیدواژه‌ها

موضوعات


عنوان مقاله [English]

Examining brand positioning components in the art using content analysis method in matching with the importance of branding in promoting Islamic art

نویسندگان [English]

  • Samane Khanjani Khabaz Rashti 1
  • Abolfazl Davodiroknabadi 2
  • Salar Zohoori 3
  • Shahnaz Nayebzadeh 4
  • Hosein Ardalani 5
1 Ph.D. Student in Art Philosophy Department of Art Philosophy, Faculty of Art and Architecture, Tehran Markazi Branch, Tehran, Iran.
2 Department of design and clothing, Yazd Branch, Islamic Azad University, Yazd, Iran.
3 Department of design and clothing, Yazd Branch, Islamic Azad University, Yazd, Iran
4 Department of Business Management, Yazd Branch, Islamic Azad University, Yazd, Iran
5 Department of Philosophy of Art, Hamedan Branch, Islamic Azad University, Hamedan, Iran.

کلیدواژه‌ها [English]

  • Brand positioning
  • art
  • Islamic art
  • content analysis
  • systematic review