احمدی، بابک. (1391). حقیقت و زیبایی (چاپ بیست و دوم)، تهران: نشر مرکز.
الیاسی، الهام و دیگران. (1397). "شناخت دلایل بازطراحی لوگو در طول عمر برند". هنرهای تجسمی. ش23، 41-52.
خاکی، غلامرضا. (1399) . روش تحقیق، تهران: فوژان.
رحیمی جعفری و دیگران. (1391). "ابرمتنها و پیرامتنها در سینمای ایران". نقد ادبی، ش20، 120-99.
رولان، بارت. (1382). لذت متن، ترجمه پیام یزدانجو، تهران: مرکز.
ساسانی، فرهاد. (1386). "بینامتنیت" بیناب، شماره 5 و 6.
صرامی، عارفه؛ فهیمی فر، اصغر. (1397). "تصویر، ایماژ (پی انگاره) و ادراک بصری". هنرهای تجسمی، ش23، 5-12.
مافی تبار، آمنه؛ کاتب، فاطمه و حسامی، منصور. (۱۳۹۷). "خوانش تصویر از منظر تعامل ذهنیت و عینیت در ادراک دیداری" کیمیای هنر،ش ۲۷، 45-23.
نامورمطلق، بهمن. (1385). "پیرامتنیت یا متنهای ماهواره ای"، مقالات دومین هم اندیشی نشانهشناسی هنر، فرهنگستان هنر.
نامورمطلق، بهمن. (1386). "ترامتنیت مطالعه روابط یک متن با دیگر متنها". پژوهشنامه ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه شهید بهشتی، 56، 98-83.
نوبل یان، بستلی راسل. (1392) . پژوهش دیداری، ترجمه سارا مطلوب، تهران: نشر هنر نو.
Alessandri, S. W. (2014). Visual identity: Promoting and protecting the public face of an organization. Routledge.
Allen, G. (2011). Intertextuality. routledge.
Andana, A., & Mahardika, H. (2017). Making sense of an airline’s logo makeover: The case of garuda Indonesia. In Competition and Cooperation in Economics and Business (pp. 149-155). Routledge.
Aronczyk, M. (2017). Portal or police? The limits of promotional paratexts. Critical Studies in Media Communication, 34(2), 111-119.
Brookey, R., & Gray, J. (2017). “Not merely para”: continuing steps in paratextual research. Critical Studies in Media Communication, 34(2), 101-110.
Genette, G. (1997). Paratexts: Thresholds of interpretation (No. 20). Cambridge University Press.
Hackley & hackley (2018), Paratexts and the constitution of Brand Meaning under Media convergence, consumer culture theory conference, Odense, Denmark.
Kline, R. B. (2005). Principles and practice of structural equation modeling. Guilford Press. New York, 59.
Park, C. W., Eisingerich, A. B., Pol, G., & Park, J. W. (2013). The role of brand logos in firm performance. Journal of Business Research, 66(2), 180-187.
Smith, H., & Wilson, L. (Eds.). (2011). Renaissance paratexts. Cambridge University Press.
Thurlow, C., & Aiello, G. (2007). National pride, global capital: A social semiotic analysis of transnational visual branding in the airline industry. Visual communication, 6(3), 305-344.